неделя, 28 ноември 2010 г.

Спасителна операция - етап втори

На път към вкъщи мислите започнаха да се връщат, явно съм карал на автопилот. Усещах се поизморен от цялата борба с трънаците и хлъзгавите брегове, но знаех, че има още работа и се мобилизирах. Прибрах мъниците в кашона и ги закарах вкъщи. Подсуших ги, сложих кашона до печката, печката на 6 и излязох с колата да си набавя необходимите неща. В главата ми се въртяха и подреждаха схеми, какво и как трябва да направя, как да го направя най-бързо и правилно, и то без капка усилие - като от само-себе си. Купих биберон от близката аптека и БИО-мляко от супера до нас. Докато карах си мислех за това как само преди седмица съм се ядосвал за откраднатия лаптоп и съм запълвал живота си с тревоги за неща, които се чупят, крадат ги и не ми носят радост. Сега беше различно, толкова се бях надъхал да дам втори шанс на мъниците, че всичко друго изгуби важност.

12 коментара:

  1. Затрогващо и изпълващо с уважение към теб, Динко! В мисията, с която си се заел може би ще ти бъде от помощ да се свържеш с Animal Rescue Sofia http://arsofia.com/bg/
    Успех и на теб, и на кутретата! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Все още има такива хора,това ме изпълва с надежда.Обожавам животните и около мен винаги има поне едно.Вярвам че ще се намерят хора,които да ги вземат и най-вече се надявам че хората като теб са повече.Искрени поздравления за обичта и труда с който обгрижваш малките палета

    ОтговорИзтриване
  3. Изпитвам уважение и се прекланям пред такива хора,като теб и твоята приятелка!!!Много обичам животните,особено кучетата!Имам си трички!Смелост и човечност трябва,за да направиш такова нещо!

    ОтговорИзтриване
  4. Според моя съпруг, който е голям специалист по кучетата спокойно можете да им давате попарка - бульонче със ситно надробен хляб да стане като кашичка. Това много ще ви улесни храненето. Те са достатъчно големички стига само да ги насочите към купичката с попарката. А иначе ние смятаме, че сте човек с много голямо сърце и сте направили нещо изключително като сте спасили тези мъничета. С удоволствие бихме си взели едно, но вече си имаме едно в апартамента и още три - на село.

    ОтговорИзтриване
  5. Много сладки мушмороци! Поздравления и поклон пред вашата всеотдайност! Дано по-бързо и останалите си намерят добри стопани!

    ОтговорИзтриване
  6. Вие сте невероятни! Желая успех и на вас и на мъничките буболечки!Винаги съм имала куче, а преди две години като вас си спасих коте на 3 дни.Когато чуя за хора като вас, се сещам че добрината не е тооооолкова забравено човешко чувство....

    ОтговорИзтриване
  7. Щом има хора като теб съм спокоен:)

    ОтговорИзтриване
  8. Благодарение на хора като теб не губя надежда в този свят :))))

    ОтговорИзтриване
  9. Може би все още има надежда за България !!!

    БРАВО ДИНКО

    ОтговорИзтриване
  10. И още едно голямо БРАВО!!! Иска ми се да има повече хора като теб.

    ОтговорИзтриване
  11. Благодаря ти, че ми върна вярата, че има и добри хора! Браво! Не се променяй за нищо на света. :)

    ОтговорИзтриване
  12. Браво на вас.Страхотни хора сте.Ако можем и ние останалите да помогнем с още нещо публикувайте в FB.

    ОтговорИзтриване